USŁUGI DLA FIRM

 

Prowadzenie księgowości przedsiębiorstw wymaga wiedzy, precyzji i ciągłego monitorowania zmian zachodzących w prawie i otoczeniu gospodarczym. Doświadczenie i kwalifikacje pozwalają nam na kompleksową obsługę klientów o zróżnicowanej formie i profilu prowadzonej działalności.

Nie ograniczamy się do sporządzenia niezbędnych dokumentów i deklaracji. Informujemy o zachodzących zmianach, reprezentujemy Państwa przed US i ZUS, również podczas kontroli przedsiębiorstwa, pomagamy w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów.

 

 

Nasza oferta obejmuje m.in.:

  • pomoc przy rozpoczęciu działalności
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych, KPiR, ewidencji przychodów
  • ewidencja i rozliczenia podatku VAT, w tym JPK_VAT
  • sporządzanie deklaracji ZUS
  • prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
  • roczne zeznania podatkowe
  • sporządzanie analiz finansowych
  • sporządzanie biznesplanów
  • przygotowanie dokumentacji do kredytu
  • kontakty z ZUS i US

 

KPiR od 100,00 zł netto
Ewidencja przychodów od 100 zł netto
Pełna księgowość od 240,00 zł netto

 

Na życzenie odbieramy dokumenty z siedziby klienta.

 

 

 

 

KONSULTACJE

 

Oferujemy możliwość indywidualnych konsultacji zarówno dla osób prowadzących działalność gospodarczą, jak też dopiero planujących ją rozpocząć w zakresie:

 

  • rozpoczęcia działalności gospodarczej
  • prowadzenia i rozwoju działalności gospodarczej
  • zagadnień związanych z PIT, CIT i VAT
  • prawa pracy
  • ubezpieczeń społecznych
  • prawa spadkowego

 

 

 

KLIENCI INDYWIDUALNI

 

Oferta dla klientów indywidualnych nie prowadzących działalności gospodarczej obejmuje:

  • sporządzenie zeznania rocznego PIT-37, PIT-38, PIT-39,
  • sporządzenie zeznania rocznego z tytułu najmu PIT-28
  • rozliczenie dochodów z zagranicy PIT-36
  • rozliczenie podatku od spadków i darowizn
  • sporządzenie deklaracji w sprawie podatku od czynności cywilno-prawnych PCC

 

Jeżeli zechcą Państwo zlecić nam dodatkowe zadania nie objęte prezentowaną ofertą prosimy o kontakt.